Saturday, July 26, 2014 By: မင္းေနေ၀း

ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ႏွင္းဆီငယ္

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ျပိဳက်ဖို႔ အသင့္ျဖစ္ေနတဲ့ ေရတံခြန္ တစ္စင္းပါ .....
သူမရဲ႕ ႏွင္းဆီ ေလးေတြ ပြင့္ထြက္ခ်ိန္မွာ 
ရန႔႔ံကို ရူးသြပ္စြာ လိုက္ရွာေနတဲ့ ပ်ားတစ္ေကာင္ဘ၀မွာ ေနခ်င္သူ
ခပ္အအ ပ်ားတစ္ေကာင္ေပါ့ ....

ေနထြက္ရာအရပ္ကိုမ်က္ႏွာမူပါ ေကာင္မေလးေရ
ေကာင္းျခင္းမဂၤလာဆိုတာကို ယူေဆာင္ေပးပါ
အေရွ႕အရပ္မွာ ေစာင့္ေနပါရေစ ....

ျပီးေတာ့  တို႔ႏွစ္ေယာက္အတူ လက္ႏွစ္ဘက္ဆန္႕တန္း
မိုးသားကိုမ်က္ႏွာမူလို႔
ေကာင္းကင္ထဲမွာ တိမ္ကၾကိဳးကို ခံစားၾကည့္ရေအာင္ .....

လြတ္လပ္ပါေစ ႏႈတ္ခမ္းတို႔ေရ
ညီညြတ္ျခင္းေတြ ပ်ံ၀ဲၾကပါေစ
ခ်ဳိျမိန္ျခင္းေတြ ဆြတ္ျဖန္းၾကပါေစ
ဒါ ... အတၱဆန္တဲ့ ျဖစ္ရပ္တစ္ခုပဲေလ .... ခ်ဳိျမိန္တဲ့ အတၱေပါ့ ...

မနက္ခင္းဆီမွာ အယူခံလႊာတင္ခဲ့ပါ ေကာင္မေလးေရ
ကမၻာၾကီးကိုေတာ့ အားနာပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္းအတြက္ လွပေစခဲ့ခ်င္လို႔
သူမကို သိမ္းပိုက္ပါရေစ ....
ခပ္တိုတိုေျပာရင္ ( ... ... ... ... ... ... ... ... ... )

ေဘာင္ေသခ်ာခတ္ပါရေစ ...
သူမရဲ႕ႏႈတ္ခမ္းေတြေျခြခ်ျပေနတုန္း
ကၽြန္ေတာ့ ရင္ခုန္သံေတြ အထိမ္းအကြတ္ မမဲ့ဖို႔ေပါ့ ....

ေတာင္းပန္ပါတယ္ ေလာကၾကီးရယ္
ကၽြန္ေတာ္ ခင္ဗ်ားကို ေမ့သြားခဲ့လို႔ .....

အစားထိုးေပးဆပ္ျခင္းအေနနဲ႔ သူမရဲ႕ ရင္ခုန္သံမွာ
ကၽြန္ေတာ္ .....  ကၽြန္ေတာ္ေလ ...

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ျပိဳက်ဖို႔ အသင့္ျဖစ္ေနတဲ့ ေရတံခြန္ တစ္စင္းပါ .....







မင္းေနေ၀း 

0 comments:

Post a Comment

အခ်စ္ကို သင္ မ်က္စိနဲ ့ပဲ ၾကည့္ပါ .. ႏွလံုးသားက မျမင္ပါေစနဲ ့ ....